Oscar gästbloggar!

1. Hur gammal är du om fem år? 12 och ett halvt.
2. Vem var den sista du träffade? Nicole, men jag ångrar det redan.
3. Hur lång är du? 238 cm och 22 mm.
4. Vilken var den senaste film du sett? Vagina XXL och vargarna
5. Vem ringde du senast? Låt mig se... Jaha, det var vist heta linjen, så att det var....
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Hej, ska du med på en svängom? Har sparat bajs i en vecka nu. Har plastat in sängen med gladpack. Köss!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? SMS för då kan man vara kinky.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Döda.
10. När såg du senast din mamma? Juni -96
11. Vilken ögonfärg har du? De brukar vara blåa men just nu har jag inte fått ut Nicoles bajs så de är väl brunblå...
12. När vaknade du idag? 02.15. Tar en stund på mig att fixa mig och så.
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, under min säng. Den var död och det satt en post it-lapp på. Det stod att det kunde varit jag. Mmm... Jodå!
14. Vilken är din favoritplats? Långt bort från alla.
15. Vilken plats föredrar du minst? Eeeh.... Nicoles mutta.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag har ett dåligt jobb och jag är deprimerad.
17. Vad skrämde dig som barn? Nicole.
18. Vem fick dig att skratta senast? Min låtsatskompis Beatrize.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Daaah? Ja.
20. Har du stationär eller bärbar dator? JAG HAR ALLA.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Helst utan, i en säng av bajs.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Inga. Sover på betong.
23. Hur många landskap har du bott i? Ett halvt.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej, men när jag ätit för mycket mat i Barcelona.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Har inga ben.
26. Är du social? Hatar människor.
27. Vilken är din favoritglass? Bajs med nutella de luxe.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en hora.
29. Tycker du om Kinamat? Alltså man borde utrota kineser. SD ftw!
30. Tycker du om kaffe? Ja, 32,5 koppar om dagen.
31. Vad dricker du till frukost? Kiss.
32. Sover du på någon särskild sLida? Japp, Nicoles.
33. Kan du spela poker? Ja, jag vann tio kronor en gång.
34. Tycker du om att mysa? Nej.
35. Är du en beroendemänniska? Ja, för bajs.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, har 3 vänner på Facebook.
37. Vill du ha barn? Ja, för sexet.
38. Kan du några andra språk än svenska? Swahili.
39. Har du någonsin åkt ambulans? För ofta, får tarmvred titt som tätt.
40. Föredrar du havet eller en pool? Klarblått vatten i ett varmt land.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Allt för mycket onödigt.
42. Äger du dyra smycken? Ja, det gör jag nog.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En tandborste. Penis
45. Vem är den roligaste människan du känner? Nicole.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0