110207

Det är riktigt svårt att vara en aktiv bloggare. Ursäkter till Kissie och gänget.. Haha, och gänget. Oliver och gänget är en bra film. Disney har gjort några höjdare ändå. Jag såg en höjdare precis, nu när man ändå är på det, "Easy A". Hon som spelar Olive är grymt rolig, hennes röst är som fågelsång i mina öron. Fast ofta fågelsång i mina öron är skönt? Tycker mer det är ett orosmoment, får nästan lite ont i magen. Varför? Jo för det finns en bajsrisk.
Lämnar det.

Jahaa, några fler tankar idag.... Hur roligt det är med vänner som har olika etniciteter. Jag menar, hur sjukt jävla askul ser det inte ut när min kära vän Amina, the crazy somal, springer efter mig genom skolan, ser helt mongolid ut och låtsas jaga mig? Sedan har vi Natta-Polen. Ja, good times. Vi snackar alla fördomar mot Polen och deras befolkning, fattar ni hur många det finns? Det viktiga som måste poängteras är att de är med på det och tycker det är underhållande. Inte så att de blir ledsna. Tror jag...

Nej men seriöst, alla människor är lika mycket värda. Jag tycker inte det spelar någon roll vilket land man kommer ifrån eller vilken färg man har på hyn. Ser nästan det som en hårfärg... Jag menar, dagens ungdomar håller på med kärringgrillen hela tiden ändå.

En annan sak (jag vill verkligen inte plugga så det är därför jag ordbajsar, eller rättare sagt ordräserbajsar) är att latin är ganska kul. Idag när Elin läste upp en text, sa hon både fuck och bajs. I samma mening! Sånt man lever för... Sånt man lever för.

Jahaa, så att säga. Skulle ringt farfar idag men ringer imorgon. Farfar är en man av kaliber. Han har sina grejer för sig. Först öppna en affär där de sålde drapperier av koben (alltså en kos ben, Rosas ben typ, inte en kobent människan ben) och sen dejta en tysk kärring som måste varit Hitlers okända dotter. Hon älskade banan med senap.. Det gjorde säkert han med.

Vilken salig blandning det blev idag! Härligt. Eller? Jadå. Nu ska jag.. Eehm..Vem fan bryr sig om vad jag ska göra. Later hombre.

Skolmaten äger.

Kommentarer
Postat av: Mongolid-Amina - Jag?

Kära Nicole!

Var det mig du pratade om när du skrev om en somal som hette Amina? Tänkte att jag inte skulle anta ifall du kände fler somaliska Aminor..

to the point.. jag trodde vi hade bestämt att vi skulle hålla det med mongo-beteendet (om det nu var mig, Amina Yussuf. 08SPA, Falkenbergs Gymnasieskola, du menade) för oss själva?

fast fint att jag fick vara med i blogg ändå..

puss

2011-02-08 @ 18:36:52

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0