110210

Nu börjar jag tagga till klassfesten på Lördag!
Synd att den krockade med Elinas vinkväll, men life's a bitch. Inte Elina då.. Utan livet.

Musik är nog den enda som kan få mig i rätt sinnesstämning inför en fest eller liknande. När man i sina bästa år var verksam inom lagidrott var det det enda sättet för mig att tagga till. Musik, vem älskar inte musik? Jag har endast under mina 18,5 år i detta liv träffat en människa som inte gillar musik. Det hör till saken att hon är världens kanske elakaste människa, man drar parallellerna! Jag tror musik kan heala en och få en att glömma. Jag har olika spellistor för varje tillfälle i mitt liv. "Plugga matte", "Plugga engelska" (jag vet.. mycket plugg), "Migränlistan" och massa fler. Frågan är varför jag lyssnar på musik när jag har migrän? Jo, för att jag mår bättre av det! När jag är ledsen lyssnar jag på musik, när jag är glad och förr när jag sov. Men det får jag inte längre... Mycket bättre att somna till Jakobs snarkningar! Heehh..

Spanskmusik gör mig glad! Både för att jag fattar vad de säger vilket känns ascoolt plus att det är gött dunk. Haha, gött dunk. Härligt. Det är en sak jag saknar med Spanien, att kunna gå ut och dansa till grymt bra musik. I Falkenberg dansar ingen, alla bara hoppar runt.. Eller Jakob dansar, men det är hemma. Naken. Did I say too much?

Logga in på Spotify, sätt på Knockout med Lil' Wayne och Nicki Minaj. Knäpp en öl/cider/vodka/hembränt/t-röd och ta in peppet.

Här är en bild på Elin som togs på förra klassfesten!

Kommentarer
Postat av: elin

det där är inte alls jag nicole. akta dig, bitch!

2011-02-10 @ 18:06:00
Postat av: elin

meh nicole, det där är ju inte jag.......



bitch

2011-02-10 @ 18:09:01
Postat av: elin

oj, kom visst två.. hehehe



och nu tre



hehehe

2011-02-10 @ 18:09:30

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0