110222

Tjo alla guzzar.
Nu har Jakob åkt till jobbet och jag sitter här i min ensamhet. Marcus kommer snart och ska äta chokladbollar med mig. Asgott. Jag är sjukt svettig fast jag bara sitter. Normalt? Klart det inte är. Jag äger för mycket för att vara normal.

Till frullebulle blev det en Chailatte som är äckligt gott. Dock påminner den mig om jul, så det blev lite konfust där.. Vi drack i snitt 5 chailattar om dagen i Madrid med utbytesstudenterna så jag mår lite illa varje gång jag dricker en. Fast på ett bra sätt. Kanske därför jag svettas? Jaja, det skjuter vi åt sidan.

Nu får ni se hur jag gör en snabb och god chailattis.


Först tar man 5 skedar sånt här.

Sen värmer man mjölk.

Sedan skummar man den.

FÄRDIG!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0