13.39

I've been having some strange dreams lately..

Nu för andra natten i rad drömmer jag att jag blir rånad när jag jobbar. Sedan återkommer paniken båda gångerna, jag glömmer numret till 112. Jag tänker två ögon, en näsa och en mun = 211 och ringer då det. Men då tutar det och någon säger att numret ej är i bruk. Sedan tänker jag att jag kan ringa 911 men då tutar det igen och någon säger på engelska att numret ej är i bruk. Paniiik!

Om jag drömmer den drömmen denna natt med kommer jag bli rädd.
Jag har kollat på olika drömtydningssidor men ingen har vad rån betyder. Tänk om jag är den enda... Kanske ett tecken från Gud? Allah? Eller kanske Walt Disneys döda ande? Något är det, det känner jag. Men det återstår att se.



Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0