110127

Denna dag alltså..
Började med engelska halv 10. Sedan hade jag egentligen ingen lektion men eftersom jag har matteprov imorgon gick jag på en mattelektion. Kände dock att jag inte fick ut tillräckligt av den lektionen = jag, Sarah och Maja drog till Falkmanska (som för övrigt blivit grymt bra!!) och satt där tills kvart i sex. Har gjort hur mycket som helst och det känns bra! Eller, bra vet jag inte. Bättre.. Ska plugga liiite till ikväll och en timma imorgon så ska jag försöka att kamma in ett VG på provet. Kalla mig korkad, men MVG går inte att få i denna kurs. Assvår.

Anyhoo, nu äter jag kvällsmat. Det är gott. Sedan ska jag läsa genom Språkkunskapsläxan tills imorgon. Sen blir det såklart, TV. Vad skulle jag göra utan dig.. Korrespondenterna på 2:an halv åtta och efter det klockan nio är det Svensk Maffia på 4:an, kan man inte missa! Dock går det samtidigt som Jersey Shore på MTV.. Men man kan zappa. Som ni hör är jag ett riktigt TV-freak. Älskar TV. TV får mig att må bra. Men TV kan jag vara mig själv. Åh, kära TV. Jakob om någon vet hur mycket jag älskar TV, men jag kommer alltid älska honom mer! Eller.... SKÄMT.

Du kommer alltid äga TV'n honeypie.



Kommentarer
Postat av: amina

jag skulle hälsa från zebo att din blogg suger!

2011-01-27 @ 18:56:07

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0