17.27

Nu sitter jag här efter skolan med en smoothie. Pretty good om jag får säga det själv. Hallon och blåbär med en touch av citron. BLIR FULL MED ENERGI! Eller..

Jag är sjuk, i näsan. Eller okej, förkyld heter det nog. Jag snyter mig stup i kvarten ---> får supermegabajs nara på läpparna ---> jag kan inte le. Inte för att jag gjort det mycket idag. Onsdagar är så grymt tråkiga dagar! Mittimellan allting liksom. Skulle egentligen träna idag, men Maja kunde inte. Så det blir matte. Denna matte. Den jag ligger och vrider mig för när jag ska sova, den jag får panik på och den jag inte fattar. Ska gå in på www.matteboken.se efter detta inlägg och få förklarat för mig hur det ligger till...

Nu blir det som sagt matte och lite latin. Kan säga att jag längtar ganska mycket till min nästa sovmorgon den 6 februari.. Och ja, jag räknar ner!!

Avslutar med en bild som beskriver hur min dag varit.

Kommentarer
Postat av: amanda

Glöm inte våran date i dag bajsen

2011-01-27 @ 09:00:33

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0